27.04.2020

26.04.2020 20:28

27.4.:

Milé děti,

zdravím vás opět v pondělí a posílám vám úkoly na další dny:

Pondělí 27.4.:

  • - vezmu si M - PS na str.45 a udělám cv. 1 a 2. Komu se dělení nedaří, bude si procvičovat násobení a násobilku 2 a já se vám to ve středu při našem 
  •   online setkání pokusím vysvětlit.
  • - procvičím si psaní u/ú/ů: ZDE

Úterý 28.4.:

  • - vezmu si ČJ-PS a dokončím str. 23
  • - vezmu si Písanku a napíšu str. 18
  • - procvičím si sčítání a odčítání do 100: ZDE

Hudební perličky:

Paní učitelka Anička Halířová, vás moc pozdravuje a poslala mi pro vás zajímavé hudební odkazy na zpestření výuky doma:

  • - co bych měl/a vědět o české hymně: ZDE
  • - zábavná hodina zpěvu pro vás děti: ZDE
  • - povídání a poslech skladby „Let čmeláka“: ZDE

Na středu jsem nám naplánovala online schůzku od 9 do 9.40. Tentokrát bychom se krátce pozdravili, zamávali si a já bych se vám pak pokusila ukázat, jak na dělení:

Topic (název schůzky): Třída 2.C

Time (čas): 29.4.2020 v 9:00 hod.

Join Zoom Meeting (odkaz) : ZDE

Meeting ID: 977 8037 1111

Password (heslo): 0rE9ht

Děkuji za fotky z výuky doma, které mi posíláte, postupně je budu dávat na web. Mějte se krásně. Vaše p.učitelka Simona

 

Zpět