Probírané učivo pro naše marody:

 

Pokud se děti budou v době nemoci cítit lépe, můžete s nimi něco z právě probíraného učiva udělat, aby toho neměly hodně na dohánění.

Učivo budu psát, jen pokud někdo z dětí chybí. Děkuji za pochopení!

9.10.:

V ČJ jsme na str.15...stačí procvičit ústně.
V ČJ-PS jsme dokončili str.14.
V M-minutovkách​ jsme na str.8.
V M jsme na str.20. Zvládáme vyjmenovat násobky 6 a příklady na násobení a dělení 6. Stále procvičujeme sčítání a odčítání do 100 i s přechodem desítky.
V Čítance jsme na str.22, 23. V ČJS jsme na str. 15.

5.10.:

V ČJ jsme na str.13...stačí procvičit ústně, cv. 4 jsme dělali na známku do sešitu, ale je zde dost těžkých slov, která jsme si zdůvodnili dopředu ( krotký - krotitel, krotí, prudký - prudit, prudí, prudič, škůdce - škodit, škodí)
V ČJ-PS jsme dodělali str.13.
V M-minutovkách​ jsme na str.7.
V M jsme na str.20...stačí zase jen ústně.
V Čítance jsme na str.20, 21.

30.9.:

V ČJ jsme na str.12...stačí procvičit jen ústně.
V ČJ-PS jsme na str.11.
V M-minutovkách​ jsme na str.6.
V M jsme na str.19...stačí zase jen ústně.
V Čítance jsme na str.19.