23.03.2020

23.03.2020 09:06

Milé děti a rodiče,

je pondělí a já posílám nové úkoly a procvičování. Vše dávám zde na webové stránky třídy a taky na Bakaláře. Jedině na Bakalářích ale vidím, kolik z vás a kdo, zprávu četl (přes přihlášení rodiče, přes žáka ji neuvidíte), takovou zpětnou vazbu nemám u webových stránek. Budu moc ráda, když mi dáte vědět, že jsme ve spojení a ke všemu, co posílám, se dostanete. Moc děkuji! Napište mi taky, pokud se něco dětem nedaří nebo něčemu nerozumí, zkusím jim to lépe vysvětlit nebo najít nějaké vhodné video.

Úkoly na pondělí 23.3. a úterý 24.3.:

ČJ - PS si uděláte str. 18 - opakování slov s bě, pě, vě a mě a v Písance str. 12 a 13

M - PS si udělejte cv.1 na str. 26 - opakování sčítání a odčítání do 100, (zbytek str. 26 a str.27, 28 jen dobrovolně, když se děti budou nudit), str.29 si udělejte celou a cv.2 ze str.30 vypracujte do sešitu M-1(tři sloupce: 88 - 9 = ...., 77 - 3 = ...., 93 - 8 =....)

K učivu o hodinách jsem našla tato krátká videa, pusťte si je a zopakujte určování hodin:

Hodiny 1    

Hodiny 2  

Hodiny 3

Hodiny 4

Hodiny 5

Hodiny 6

Hodiny 7

Hodiny a digitální čas:

Digitální čas 2

Digitální čas 3

Jednotky času:

Čas - jednotky

A další přiblížení násobilky 2:

Násobilka 2

Násobilka 2

Násobilka 2

Násobilka 2

Násobilka 2

A v ČJS navážeme na učivo určování hodin a vy si je online procvičíte:  ZDE

Online procvičování i výuková videa zvládnou děti samy, snad i většinu písemných úkolů. Kdyby toho bylo moc, dejte mi, prosím, vědět. 

Hezký den Vám všem, tř. uč. Simona Válková

Zpět