02.01.2021

02.01.2021 16:10

Milí rodiče a děti,

tak už to tady máme zase. Čeká nás online výuka a my musíme doufat, že ne na dlouho.
Před vánočními prázdninami jsem každému z dětí vlepila do Deníčku jeho školní mail a přes EŽK - Bakaláře jste obdrželi návod, jak postupovat při aktualizaci tohoto mailu a jak se přihlásit do učebny Classroom (jedna moje a jedna na AJ...objeví se vám to).
Je to něco nového, co by děti čekalo až od čtvrté třídy, ale já věřím, že to spolu zvládneme a povede se nám spojovat přes Meet a aspoň v něčem nás ta online výuka posune dopředu:-). Odpadne nám tím rozpojování a další omezení, se kterými jsme bojovali na Zoomu. Věřím, že to společně zvládneme. Moc děkuji.
Přiznám se, že můj optimismus je velký a já si nechala všechny učebnice a pracovní sešity ve škole s nadějí, že se 4.1. uvidím s dětmi ve škole, takže ani nemůžu zadat úkoly. V pondělí 4.1. zaběhnu do školy a dětem nechám v pondělí volno od online výuky a prostor pro to, aby si zopakovaly násobilku a vyjmenovaná slova po B a L. Od úterý 5.1. bych poslala úkoly a spojovali bychom se podobně jak jsme byli zvyklí v 9 hod. ČJ a v 10 hod. M ( nebo ČJS), v pátek by měli jednu hodinu AJ s paní učitelkou Ševčíkovou od 9 hod. Pondělí bych nechala opakovací a pro dobrovolníky, tak jak jsme to měli na podzim v pátek.
Pokud budete potřebovat poradit, volejte kdykoliv během neděle nebo pondělí, ráda vás navedu. Já sama to dělám poprvé, takže se to učíme společně:-). Pokud budete potřebovat zapůjčit školní tablet, dejte mi vědět.

Přeji vám hezký první víkend v novém roce, dětem hezký zbytek prázdnin a hodně sil do dalších dnů. Tř. uč. Simona Válková

Zpět