01.10.2018

01.10.2018 22:14

Ve středu 3.10. se zúčastníme  akce „Fotbalové dopoledne s Viktorkou pro nejmenší“.  Na fotbalovém hřišti u zimního stadionu pořádají trenéři akci pro žáky 1. a 2. tříd, kde si děti na stanovištích hravou formou zasportují. Odcházet budeme v 8 hod. ze školy, do 11 hod. budeme zpět. Dejte dětem sportovní oblečení pro pobyt venku, batůžek, svačinu, pití, raději i pláštěnku, pouzdro a deníček, jinak si nebudou brát žádné učebnice.

Přihlášky na kroužky jsem roznesla vedoucím kroužků, děti vždy osloví s bližšími informacemi. Kdo mi ještě neposlal 100 Kč na kroužky (na celý šk. rok při libovolném počtu kroužků), prosím, pošlete mi je do konce týdne. Ne všichni mají kroužek, proto to neplatím z třídního fondu. Informace ke kroužku Výtvarné činnosti dám dětem během příštího týdne, ještě nemám uzavřené přihlášky.

Děkuji všem, kteří mi už doposlali 200 Kč na účet do třídního fondu, jak jsme se domluvili na třídních schůzkách. Kdo ještě neposlal, taky poprosím o poslání do konce týdne. Fotografie z 1. šk. dne jsem dětem vložila do notýsku na známky.

Děkuji Vám za pečlivou domácí přípravu s dětmi. Je s Vámi výborná spolupráce. Tř. uč. Simona Válková

 
Zpět